Skip To Main Content

PASCAL Secondary School Lemesos, The Role of Artificial Intelligence in Modern Education

PASCAL Secondary School Lemesos, The Role of Artificial Intelligence in Modern Education
  • Lemesos
  • Secondary

The integration of Artificial Intelligence (AI) in education has brought a revolutionary change in the way students expand their knowledge and access it.

AI can offer personalized learning according to each student's pace, immediate feedback, unlimited and instant access to knowledge, harmonized with modern and dynamic technological environments.

The PASCAL schools, aligned with contemporary educational needs and requirements, have expanded the possibilities of the Space Lab by incorporating AI into it.

Beyond the emerging technology of 3D printing and the engagement and use of robots for educational purposes, the Space Lab has been equipped with robots that operate with AI (educational chatbots), which can further enrich the knowledge and activities of students. By involving students in projects with a particular emphasis on the value of sustainability (social, environmental, and economic), it offers a holistic educational experience.

For example, students can study climate change and the chatbot can function as a virtual climate researcher, answering students' questions about the greenhouse effect, extreme weather conditions, the ozone hole, etc. Students come into contact with real-life examples and can be educated through quizzes set by the chatbot itself!

STEAM education enhances students' scientific and technological competence, helping them understand how the curriculum taught in school can be applied to real life. It also incorporates the four principles of the 21st century: Creative Thinking, Critical Thinking, Collaboration, and Communication. Thus, the foundations of the student's future are built in terms of both social and professional prospects.

Under the umbrella of STEAM, students at the Space Lab collaborate and undertake group projects not only to build and practically use their knowledge but also to develop socially.

Last but not least, as in previous years, elementary year 6 students from public schools can continue visiting the Space Lab, where they participate in an educational program based on an interdisciplinary experiment. The experiment concerns the study of plant growth in the atmosphere and in the stratosphere respectively, where students watch the launch of a microsatellite live. Additionally, the participants learn about robots and engage in various educational activities using them.

Maria Keramida, STEAM Coordinator, PASCAL Secondary School Lemesos

________________________________________________________________

Ο Ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σύγχρονη Εκπαίδευση

 

Η ένταξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση έχει φέρει μία επαναστατική αλλαγή στον τρόπο που οι μαθητές διευρύνουν τη γνώση τους και έχουν πρόσβαση σε αυτή.

Η ΤΝ μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη μάθηση ανάλογα με τους ρυθμούς του κάθε μαθητή, άμεση ανατροφοδότηση, απεριόριστη και άμεση πρόσβαση στη γνώση, εναρμονισμένη με τα σύγχρονα και δυναμικά τεχνολογικά περιβάλλοντα.

Τα σχολεία ΠΑΣΚΑΛ εναρμονισμένα με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες και απαιτήσεις , διεύρυναν τις δυνατότητες του Space Lab εντάσσοντας και την ΤΝ μέσα σε αυτές.

Πέρα από την αναδυόμενη τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης καθώς και την επαφή και χρήση των ρομπότ για εκπαιδευτικούς σκοπούς,  το Space Lab εξοπλίστηκε με ρομπότ τα οποία λειτουργούν με ΤΝ (εκπαιδευτικά chatbots) και μπορούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις και τις δραστηριότητες των μαθητών. Με την εμπλοκή των μαθητών σε projects με έμφαση ιδιαιτέρως στην αξία της βιωσιμότητας (κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική ), προσφέρεται μία ολιστική εκπαιδευτική εμπειρία.

Για παράδειγμα, οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν την κλιματική αλλαγή και το chatbot να λειτουργήσει σαν εικονικός μελετητής κλίματος, απαντώντας στις ερωτήσεις των μαθητών σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τις ακραίες καιρικές συνθήκες, την τρύπα του όζοντος κ.α. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με παραδείγματα πραγματικής ζωής και να μπορούν να εκπαιδευτούν μέσα από quizzes που θέτει το ίδιο το chatbot!

Η εκπαίδευση STEAM ενισχύει την επιστημονική και τεχνολογική επάρκεια των μαθητών, βοηθώντας τους να κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί το αναλυτικό πρόγραμμα που διδάσκεται στο σχολείο στην πραγματική ζωή. Επίσης, ενσωματώνει τις τέσσερις αρχές του 21ου αιώνα: Δημιουργική σκέψη, Κριτική σκέψη, Συνεργασία και Επικοινωνία. Έτσι χτίζονται τα θεμέλια του μέλλοντος του μαθητή όσον αφορά την κοινωνική αλλά και την επαγγελματική του προοπτική.

Κάτω από την ομπρέλα του STEAM, oι μαθητές στο Space Lab συνεργάζονται και εκπονούν ομαδικές εργασίες όχι μόνο για να οικοδομήσουν και να χρησιμοποιήσουν πρακτικά τη γνώση τους αλλά και για να εξελιχθούν κοινωνικά.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζονται οι επισκέψεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων, για μαθητές της έκτης τάξης, οι οποίοι παρακολουθούν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βασίζεται σε ένα διεπιστημονικό πείραμα. Το πείραμα αφορά τη μελέτη της ανάπτυξης φυτών στην ατμόσφαιρα και στη στρατόσφαιρα αντίστοιχα, όπου οι μαθητές παρακολουθούν ζωντανά την εκτόξευση μικροδορυφόρου. Επιπρόσθετα, γνωρίζουν τα ρομπότ και επιδίδονται σε διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες χρησιμοποιώντας τα.